SİPARİŞ

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN LÜTFEN BİLGİ ALIN ..

TEŞEKKÜRLER


fatma.samsa@hotmail.com
fatmayilmaz2010@gmail.com

24 Mayıs 2012 Perşembe

DEKUPAJ İLE SAKSILARIMI YENİLEDİM

Eminim hepimizin evinde bolca mevcut olan kahverengi plastik saksılardan vardır. Uzun zamandır aklımda olan fakat bir türlü zaman bulamadığım saksı yenilemem tamamlandı. Saksılarım için uygun iki farklı desen peçete almıştım marketten. Önce saksılarımı güzelce topraktan arındırdırdım. Sonra astarn boyasını sürerek (beyaz) bir gün boyunca kurumasını bekledim akşam ikinci kat boyamı (ben beyaz tercih ettim) sürdüm ertesi gün dekupaj tutkalımı sürerek katlarına ayırdığım peçetimi üzerine yapıştırdım. akşam üzeri ise vernik (ben mat kullandım doğal dursun diye) sürdüm. Ve nihayet bugün çiçeklerim yerlerini aldılar. Bakalım beğenecek misiniz? :)
Sevgiler...



















4 yorum:

  1. Bunlar harika olmuş kelebekliden iki tane vardı ama kuşludan paket almıştım :) bayılıom o kuşlara bende beklerm inş. ::)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar düzgün yapıştırmışsın, ellerine sağlık, bütün peçeteyi böyle düzgün yapıştırmayı ben pek beceremiyorum...
    Peçetelerin de çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eksik olma Banu ablacığım :)) Senden böyle yorum almak beni mutlu etti

      Sil