SİPARİŞ

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN LÜTFEN BİLGİ ALIN ..

TEŞEKKÜRLER


fatma.samsa@hotmail.com
fatmayilmaz2010@gmail.com

29 Aralık 2011 Perşembe

DEKUPAJ İLE AHŞAP SEHPA BOYAMA

Uzun zamandır gözüme takılan eşyalarımdan sanki ayrı duran eski tip zigon sehpalarımı boyama kararı aldım nihayet. Oldukça zahmetli olacağını en baştan biliyordum. Malum hem çalışıp hemde bu işleri yapmak oldukça zor oluyor. Ama önemli olan kafaya koymak bence :) Aşamalar şöyle oldu en büyük zigondan ilk gün güzelce zımparaladım.İkinci gün akşam astar boyamıza başladık..ve aşamalar resimlerin devamında....Umarım beğenirsiniz.




Zımparaladıktan sonra bir kat astar boyası yapıldı ve bir gece kuruması beklendi..






Kolay transferi uygularken küçük kuzumda bana yardımcı oldu.. Elbecerisi var onunda :) (teşekkürler Diloş'um )






Kolay transferimizi uyguladıktan sonra bir gece kurumusanı bekledik...







Biraz eşyalarıma uyması amaçlı birazda değişik bir hava katması için köşelerinden ve orta kısmından kırmızı boya ile geçtim. Bir gecede onun kurumasını bekledikten sonra. Ertesi gün mat sprey cila ile cilaladım. Ve işte son hali budur....

2 yorum:

  1. ben bayıldım hem çalışıp birde bu tatlı kuzucukla üstesinden gelmişsiniz kutlarım:)

    YanıtlaSil